Назва навчальної теми
Визначні пам’ятки України. Львів
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Укр. мова та література
інформатика, зарубіжна література, музика, образотворче мистецтво, людина і суспільство, основи філософії, фізика, психологія
Вік учнів, клас
10-15 років, 5-9 клас
Стислий опис проекту
Навчальний проект “Визначні пам’ятки України. Львів” розрахований на учнів віком від 10 до15 років, що цікавляться ІКТ.
Мета проекту: залучити дітей до більш різнобічного ознайомлення з історичною та культурною спадщиною України, пробудити їхню цікавість; познайомити дітей з одним із наймальовничіших українських міст; виховати потяг до пізнання нового.
Короткий опис суті проекту: збір різноманітної захоплюючої, пізнавальної інформації про місто Львів, відвідування відповідних сайтів, пошук інформації в Іnternet, збір матеріалу по даній темі.
Очікувані результати і продукти діяльності: можливість обміну корисною і цікавою інформацією, поглиблення знань з української мови, історії, інформатики, образотворчого мистецтва, світової літератури, тощо; придбання навичок роботи з різними сервісами Іnternet; створення [Web-сторінки], [мультимедійної презентації], [публікації].
Які можливі результати проекту для інших людей і світу в цілому: використання зібраного матеріалу на уроках і позакласних заняттях з історії, художньої культури, географії, інформатики, образотворчого мистецтва, української мови та літератури. Спілкування дітей та вчителів різних шкіл, країн, континентів.До проекту можуть бути залучені як окремі учні, так і цілі групи.
Мета проекту: залучити дітей до більш різнобічного ознайомлення з історичною та культурною спадщиною України, пробудити їхню цікавість; познайомити дітей з одним із наймальовничіших українських міст; виховати потяг до пізнання нового.
Короткий опис суті проекту: збір різноманітної захоплюючої, пізнавальної інформації про місто Львів, відвідування відповідних сайтів, пошук інформації в Іnternet, збір матеріалу по даній темі.
Очікувані результати і продукти діяльності: можливість обміну корисною і цікавою інформацією, поглиблення знань з української мови, історії, інформатики, образотворчого мистецтва, світової літератури, тощо; придбання навичок роботи з різними сервісами Іnternet; створення [Web-сторінки], [мультимедійної презентації], [публікації].
План вивчення теми
Провести обговорення та опитування [Що ми хочемо знати?] учнів щодо визначення рівня попередніх знань та оцінювання навчальних потреб учнів [З-Х-Д], [організаційна діаграма] для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектом; продумати, як забезпечити учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок в разі необхідності.
Учні з самого початку роботи над проектом використовують контрольний список для презентації та оцінювання інформаційного бюлетеню, в залежності від того, яку форму представлення результатів роботи в проекті вони обирають, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні.
Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів [Складові портфоліо].
Щотижнево проводяться призначені за особливим розкладом консультації за участю окремих учнів та груп для моніторингу прогресу та відповідей на запитання учнів.
Учням запропоновано використовувати Форму оцінювання презентації проекту, щоб допомогти їм здійснювати самооцінку роботи та постійно отримувати оцінки однолітків до того, як робота в проекті буде завершена. Форма оцінювання використовується і для оцінювання кінцевої презентації завершеного проекту.
Остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію, бюлетеня та учнівських письмових відповідей на запитання до есе.
Учні з самого початку роботи над проектом використовують контрольний список для презентації та оцінювання інформаційного бюлетеню, в залежності від того, яку форму представлення результатів роботи в проекті вони обирають, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні.
Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів [Складові портфоліо].
Щотижнево проводяться призначені за особливим розкладом консультації за участю окремих учнів та груп для моніторингу прогресу та відповідей на запитання учнів.
Учням запропоновано використовувати Форму оцінювання презентації проекту, щоб допомогти їм здійснювати самооцінку роботи та постійно отримувати оцінки однолітків до того, як робота в проекті буде завершена. Форма оцінювання використовується і для оцінювання кінцевої презентації завершеного проекту.
Остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію, бюлетеня та учнівських письмових відповідей на запитання до есе.
Діяльність учнів та вчителя
На початку роботи ознайомлюю учнів із методом проектів у вигляді [буклету].
За допомогою [вступної презентації]
я показую учням для чого необхідно вивчати цей метод та знати правила віртуального спілкування. У ході пояснень оголошую тему, а також ключове, тематичні та змістові питання.
За допомогою [вступної презентації]
я показую учням для чого необхідно вивчати цей метод та знати правила віртуального спілкування. У ході пояснень оголошую тему, а також ключове, тематичні та змістові питання.
Учні шукають інформацію в Інтернеті та інших доступних джерелах про місто Львів. А також висловлюють свою любов до життя через роздуми, малюнки, вірші, розповіді тощо. Підбирають ілюстрації, вчаться складати повні речення, вчаться комбінувати текст і зображення, навчаються працювати в Publisher. Учні створюють публікацію, шукають інформацію, малюють малюнки, сканують матеріал, фотографують, відбирають малюнки в Інтернеті.
Учні отримують індивідуальні та колективні завдання:
- перший учасник шукає відомості про Львів, створює презентацію, у якій висвітлює питання: Що ми знаємо про Львів?
- другий учасник досліджує питання: Чому Львів називають багатокультурним містом? Створює публікацію;
- об’єднана творча група намагається узагальнити матеріали дослідження, здобуті при виконанні першого та другого завдань. На основі зібраного й опрацьованого матеріалу діти роблять висновки, дають відповідь на питання: Чи можна закохатися у місто? - і створюють веб-сайт.
В групах здійснюється складання планів дослідження (учні отримують друковані підказки) та розподіл обов’язків обговорення інформаційних джерел, які використовуватимуться в процесі реалізації проекту, пошук необхідної інформації.
В ході проекту: діти узагальнюють та систематизують отримані результати, після чого обговорюють та аналізують результати роботи, завершують заповнення таблиці ЗХД.
Вчитель проводить оцінювання діяльності учнів згідно розроблених критеріїв.
Немає коментарів:
Дописати коментар